Overzicht
Ons terugbetaal- en retourneringsbeleid is geldig tijdens de eerste 14 dagen na aankoop. Indien uw aankoop langer dan 14 dagen geleden plaatsvond, kunnen we helaas geen terugbetaling of uitwisseling meer doen.
Om in aanmerking te komen voor terugname, moet het product ongebruikt zijn en nog in dezelfde toestand zijn waarin u het ontving. We vragen ook om het in de originele verpakking terug aan te bieden.
Verschillende soorten producten zijn uitgezonderd van terugname. Producten zoals bijvoorbeeld bloemen die onderhevig zijn aan bederven kunnen niet ingeruild worden.
Andere niet-terugbetaalde producten:
- Cadeaubonnen
Om terugname te vervolledigen hebben wij een geldig bewijs van betaling nodig.
In volgende situaties kan geen of slechts een gedeeltelijke terugbetaling gebeuren:
- Producten met duidelijke sporen van gebruik
- Producten waarvan de zegel verbroken werd
- Producten die niet meer in hun originele staat zijn, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken
- Producten die meer dan 14 dagen geleden besteld werden
Terugbetalingen
Eens uw retournering werd ontvangen en onderzocht, informeren wij u per email over de ontvangen goederen. Wij informeren u dan ook over de al dan niet aanvaarding van de terugbetaling .
Bij aanvaarding verwerken wij de terugbetaling en zal het desbetreffende bedrag binnen de 5 werkdagen aan u teruggegeven worden in lijn met uw originele betalingsmethode.
Laattijdige of ontbrekende terugbetalingen
Indien u de terugbetaling nog niet ontvangen heeft, gelieve eerst uw bankrekening nummer opnieuw te controleren.
Contacteer uw bank, het kan soms enige tijd duren vooraleer een terugbetaling officieel zichtbaar wordt voor u.
Indien u bovenstaande deed en nog steeds geen terugbetaling ontving, gelieve ons dan te contacteren via info@atelierpimpernel.be.
Producten met korting
Enkel regulier geprijsde producten komen in aanmerking voor terugbetaling. Producten met korting of in uitverkoop kunnen niet teruggenomen worden.
Inruilen
We ruilen enkel producten indien die aantoonbaar door ons toedoen defect of beschadigd geleverd werden. Inruilen kan ook slechts gebeuren voor hetzelfde product. U kan ons daarvoor contacteren via info@atelierpimpernel.be en uw product sturen naar: Oordegemstraat 98, 9520Vlierzele, Belgium.
Geschenken
Indien het product voor u als geschenk werd gekocht en rechtstreeks naar u werd verstuurd, ontvangt u een waardebon voor het bedrag van het door u teruggestuurde product. Na ontvangst van de terugzending ontvangt u een tegoedbon via email.
Indien het product niet als geschenk geïdentificeerd werd, of wanneer diegene die het voor u kocht het eerst naar zichzelf liet sturen, zullen wij de vergoeding regelen met diegene die de originele aankoop deed, waardoor deze ook geïnformeerd wordt over uw terugsturen.
Terugsturen
Terugsturen van uw product kan via reguliere post naar volgend adres: Oordegemstraat 98, 9520Vlierzele, Belgium.
U wordt zelf verantwoordelijk geacht voor de verzendkosten van het terugsturen. Verzendingskosten kunnen niet terugbetaald worden.
Afhankelijk van uw locatie kan de duur voor het inruilen van een product verschillen.
Indien u kostbare producten terugstuurt, overweeg dan gebruik te maken van een aangetekende verzending of verzending met verzekering. Wij kunnen niet garanderen dat we uw verzending sowieso zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Contacteer ons via info@atelierpimpernel.be voor meer vragen gerelateerd aan terugbetaling of inruilen.